Βλέπετε 1–12 απο 24 αποτέλεσματα

Εμφάνιση πλευρικής στήλης
Εμφάνιση 9 24 36
Κλείσιμο

Φακές Ψιλές 500g

2,40
Το πλέον κλασσικό ελληνικό όσπριο. Αποτελούν πλούσια πηγή ασβεστίου και σιδήρου καθώς και σύνθετων υδατανθράκων βραδείας απορρόφησης, φυτικών πρωτεϊνών, φυτικών
Κλείσιμο

Φακές Κόκκινες 500g

2,43
Η κόκκινη φακή έχει απαλότερη γεύση από αυτήν της κοινής φακής, είναι πιο γλυκιά και έχει επίγευση ξηρών καρπών. Οι
Κλείσιμο

Φάβα Κίτρινη 500g

2,66
Η φάβα είναι ιδιαίτερα πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, που την καθιστά ένα τρόφιμο υψηλής διατροφικής αξίας.
Κλείσιμο

Φασόλια Γίγαντες 500g

4,51
Τα φασόλια γίγαντες έχουν υψηλή διατροφική αξία απόλυτα εναρμονισμένη με την φιλοσοφία της υγιεινής μεσογειακής διατροφής. Περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά
Κλείσιμο

Κιμάς Σόγιας 200g

2,65
Η σόγια έχει γίνει γνωστή για τον διατροφικό της πλούτο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές παρασκευές. Η σόγια σε
Κλείσιμο

Ρεβύθια 500g

2,80
Τα ρεβίθια είναι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της ελληνικής μεσογειακής διατροφής με μεγάλη θρεπτική αξία καθώς: ✔️είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, σίδηρο,
Κλείσιμο

Φακές Μαύρες Beluga 500g

3,75
Στον κόσμο της διατροφής, το μαύρο αρχίζει να παίρνει τα πάνω του μετά τα μαύρα φασόλια, το μαύρο ρύζι και
Κλείσιμο

Φασόλια Μπαρμπούνια 350g

3,70
Τα φασόλια μπαρμπούνια είναι ιδιαίτερα γνωστά για τις πολύχρωμες κοιλίδες οι οποίες κατά το μαγείρεμα εξαφανίζονται. Είναι μια πολύ νόστιμη
Κλείσιμο

Φασόλια Ψιλά 500g

3,70
Τα φασόλια ψιλά ή αλλιώς “παπούδα”, είναι ποικιλία μοναδική, και καλλιεργείται σήμερα σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας. Το μικρό μέγεθος,
Κλείσιμο

Φασόλια Έγχρωμα 350g

3,75
Τα έγχρωμα φασόλια, ή αλλιώς έγχρωμοι γίγαντες, έχουν μεγάλες αντιοξειδωτικές ικανότητες και η γεύση τους μοιάζει με αυτή του κάστανου.
Κλείσιμο

Φασόλια Ψιλά Μαύρα 500g

1,95
Μία μόνο μικρή ποσότητα των 100 γραμμαρίων (γρ.) μαύρων φασολιών, καλύπτει το 64% των καθημερινών σας αναγκών σε φυτικές ίνες,
Κλείσιμο

Φασόλια Μαυρομάτικα Ελληνικά 500g

4,15
Τα μαυρομάτικα φασόλια όπως και τα υπόλοιπα όσπρια μπορούν να αποτελέσουν το κύριο γεύμα στο διαιτολόγιο μας σε συνδυασμό με