Γεύματα

Σαλάτα οσπρίων συνδυασμένη με Super Grain μιξ ρυζιού

Τα όσπρια περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικής πρωτεΐνης, αλλά τους λείπει ένα από τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό, το οποίο όμως βρίσκεται στο ρύζι. 

Όταν λοιπόν τα όσπρια συνδυαστούν με ρύζι, τότε συμπληρώνεται όλο το φάσμα των απαραίτητων αμινοξέων και αυξάνεται η βιολογική αξία της πρωτεΐνης που παίρνουμε από το συγκεκριμένο γεύμα. Αυτό μάλιστα, καθιστά το συνδυασμό (οσπρίων και ρυζιού) ισότιμο με αυτό της ζωικής πρωτεΐνης (κρέας).

Μάλιστα ένα τέτοιο γεύμα είναι πλήρες από μόνο του, τόσο που δε χρειάζεται να το συνοδέψετε ούτε με τυρί ούτε με ψωμί.

Η διατροφολόγος μας Μαρία Στακάκη, μας προτείνει μια σαλάτα οσπρίων με:

φασόλια μαυρομάτικα,

άνηθο,

φρέσκο κρεμμυδάκι,

μαϊντανό,

ντοματίνια,

κρητικό παρθένο ελαιόλαδο και λεμόνι,

συνδυασμένη με μιξ ρυζιού super grain mix με παρμπόιλντ-μπασμάτι πλήρες-κινόα κόκκινη Bioagros ,

κουρκουμά

και λίγο φρέσκο βούτυρο.

Extra tip: Συνδυάζοντας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο όπως τα όσπρια, με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (π.χ. σταγόνες λεμονιού στο γεύμα σας), ενισχύετε την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό.

Ακολουθήστε το προφίλ της

στο Instagram @the maria_st

και στο Facebook Maria Stakaki

για περισσότερες διατροφικές συμβουλές!